我要啦免费统计 为梦想而努力: 梦想散文
网站收录查询
>
Alexa排名查询

2008年12月2日星期二

梦想散文


Like a dream horse galloping on the vast grassland. Dream like a cloud, lily-white show into pure, overlooking the changeable world, a world of dreams as a true. The seagulls never sleeps in the world, the fly. Dream of every task can be successfully completed, peace back. Let my parents love me, let the person relieved. Dream... I can always live in the heart of the dream, the dream is a lifeline in the bleaching lift rings, I will shine on it, and difficult to live with, trying to reach it, but never reached, maybe it is distant, there exists the itself is it to my real meaning!I didn't find back to reality, the more difficult to achieve the dream will inspire me, so I must be grateful to my firm. Dream dreams. Bring me confidence. Dream is a silent wish. I love these distant and to always striving, until the dream come true. Life dreams like a mountain, maybe I end of life cannot be reached the peak, but only dream, it is broadly close to a lucky. I dream, for...

梦想着像一匹骏马奔腾在辽阔的大草原上.梦想着像一朵白云展现洁白无瑕的身躯,渗入纯净之中,俯视多变的大千世界,目睹着人世间的真情.梦想着像一只永不停歇的海鸥,在海的世界自由翱翔.梦想着每一次的任务都能顺利完成,平安回来.让痛我的父母放心,让爱我的人宽心.梦想着.......可我始终生活在内心的梦想之中,梦想是漂扬在生命线上一道光环,我就在它的照耀下,艰难而带着希望地活着,试图接近它,却从来没有达成,也许遥远就是它存在的意义,面存在的本身就是它之于我的真正意义!
回到现实我才发现,越是难于达成的梦想越会激励着我,所以我必须心存感激.梦想带给我坚定.梦想带给我信心.梦想是一种无声的希冀.我会为了爱而和这遥远的希冀而努力奋斗,直到梦想的实现.人生的梦想就如同一座山峰,也许我穷尽一生的力量都无法达到梦想中的顶峰,但只要顽强地接近,终归是一种幸运.梦想,我毕生向往.......

没有评论: